Zdroj Svitidla
      
 
Interiérová svítidla
Dekorační lampy
Dětská svítidla
Dotykové lampy
Koupelnová svítidla
Krišťálový
Kuchyňská Svítidla
Lampa na čtění
Lávové lampy
LED lampy
Lustry
Nástěnná svítidla
Nástěnné lampy
Nástěnné zrcadlo
Nástěnný/stropní
Neonové lampy
Obrazová svítidla
Orientační svítidlo
Osvětlení pultu
Soľná lampa
Štipcové lampy
Stojací lampy
Stolní lampa (na psací stůl)
Stolní lampy
Stropní svítidla
Stropní ventilátor se světlem
Světelné police
Tiffany lampy
Vánoční Nabídka
Vestavné svítidlo
Zápustná svítidla
Závěsná svítidla (1 dílne)
Závěsná svítidla (viac dielne)
Venkovní osvětlení
Exteriérové stojací
Exteriérové stropné
Na věnkově zabudování
Reflektory
Se senzorem
Solární osvětlení
Venkovní dekorační
Venkovní Led světla
Venkovní nástěnné svítidla
Vestavné do podlahy
Voděodolná
Kancelářské, Obchod, Průmyslové
Kolajnicové systémy
LED panel
Nouzové osvětlení
Průmyslový
Zdroje světla
LED
LED pásky
Úsporní
Neonové trubice
Halogenová žárovka
Žárovky
Doplňky
Piktogram
Se senzorem pohybu
Transformátor
Zásuvka
Doplnky
Exteriérové doplnky

Všeobecné Smluvní Podmínky

Tento dokument nebude evidován, bude uzavřen výhradně v elektronické formě, nepovažuje se za písemně uzavřenou smlouvu, bude napsaný ve slovenském jazyce, na etický kodex neodkazuje. V případě jakýchkoliv dotazů v souvislosti s provozem internetového obchodu, s procesem objednávání a dodávky, jsme Vám k dispozici na níže uvedených kontaktech.

 

Účinnost těchto VSP se vztahuje na právní vztahy, které vzniknou na domovské stránce (www.zdrojsvitidla.cz) a subdoménách Provozovatele služby. Tyto VZP jsou nepřetržitě k dispozici na následující domovské stránce:  http://www.zdrojsvitidla.cz/vseobecne-smluvni-podminky-i-35.html
a je možné je stáhnout z následujícího odkazu:  http://www.zdrojsvitidla.cz/pub/tac_zdrojsvitidla.pdf

 

Údaje Provozovatele služby:

Název provozovatele: Navalla Obchodní a provozovatel službyská Kft.

Adresa provozovatele: 1046 Budapest, Kiss Ernő u.3. 4/408., Maďarsko

Kontakty provozovatele služby, které slouží ke komunikaci s Uživateli, pravidelně používané e-mailové adresy:

Informace, služby zákazníkům: zdrojsvitidla@zdrojsvitidla.cz

Číslo obchodního rejstříku: 01-09-865604

Daňové identifikační číslo: 13638038-2-41

IČ DPH: HU13638038

Název registračního úřadu: Soud župy Pešť, jako Obchodní soud

Telefonní číslo: +36 1 239-0311

Identifikační číslo pro ochranu údajů: NAIH-59669/2012 

 

Jazyk smlouvy: český.

 

Pracovní doba služeb zákazníkům

Náš systém eviduje objednávky i mimo pracovní dobu, ale telefonicky jen pracovní době jsme k dispozici. Na otázky, položené e-mailem také máme možnost odpovědět pouze v pracovní době.

 

Pracovní doba:

Pondělí 09:00-18:00

Úterý 09:00-18:00

Středa 09:00-18:00

Čtvrtek 09:00-18:00

Pátek 09:00-18:00

Sobota zavřeno

Neděle zavřeno

 

Hosting Provider firmy Navalla: 

GTS Hungary Távközlési Kft.. 

2040 Budaörs, Ipartelep u. 13-15. 

IČO: 10893018-2-44 

E-mail: info@gts.hu 

Telefon: +36 1 814 4000 

 

Základní ustanovení:

V otázkách, které nejsou upravovány těmito Předpisy, jakož i ohledně výkladu těchto předpisů jsou směrodatné maďarské právní předpisy a právní předpisy Evropské Unie zvláštním ohledem na příslušná ustanovení zákona číslo IV, z roku 1959, o občanském zákoníku ("Oz."). Závazná ustanovení příslušných právních předpisů jsou pro strany rozhodující i bez zvláštních ustanovení.

 

Tyto Předpisy jsou účinné od 20. dubna 2013 a zůstanou účinné až do odvolání. Provozovatel služby je oprávněn jednostranně změnit tyto Předpisy. Provozovatel služby zveřejní změny na své domovské stránce, 11 (jedenáct) dní před tím, než ty nabudou účinnosti. Uživatelé používáním domovských stránek souhlasí s tím, že všechna pravidla, které souvisejí s používáním těchto domovských stránek jsou pro ně automaticky platné.

 

Pokud Uživatel vstoupí na domovskou stránku internetového obchodu, který provozuje Provozovatel služby, nebo jeho obsah jakýmkoliv způsobem čte - i tehdy, není-li registrovaným Uživatelům internetového obchodu, tím obsah Předpisů uznává na sebe závazné. Pokud Uživatel nesouhlasí s těmito podmínkami, není oprávněn prohlížet obsah internetového obchodu.

 

Provozovatel služby si vyhrazuje veškerá práva ohledně domovské stránky internetového obchodu, všech jejích částí a na ní publikovaných obsahů, jakož i šíření obsahu domovské stránky. Stažení, uložení v elektronické formě, zpracování a zužitkování obsahů nebo částí internetového obchodu, bez písemného povolení Provozovatele služby je zakázáno.

 

Okruh prodávaných výrobků, služeb

Zobrazené produkty je možné objednat výhradně online. Telefonické objednávky nepřijímáme. Ceny výrobků jsou zobrazeny v eurech, obsahují zákonem předepsanou DPH, ale ne v každém případě obsahují poštovné nebo dopravní. Zvláštní náklady za balení neúčtujeme!

 

V internetovém obchodě Provozovatel služby podrobně uvede název výrobku, popis výrobku a zveřejní fotografii výrobku. Fotky, zobrazené na datovém listu produktů se mohou lišit od skutečnosti, v některých případech slouží pouze pro ilustraci.

 

Pokud se zavede akciová cena, Provozovatel služby plně informuje Uživatele o trvání této akce.

 

Postup objednávky

Uživatel po registraci se přihlásí do internetového obchodu.

Uživatel vloží do svého nákupního košíku vybrané produkty.

Uživatel nastaví počet kusů výrobků, které si chce koupit.

Pokud Uživatel si chce vložit další výrobky do svého nákupního košíku, zvolí tlačítko "Pokračovat v nákupu". Pokud nechce koupit další zboží, zkontroluje si počet kusů vybraných produktů. Kliknutím na tlačítko "Odstranit seznam" si může vymazat obsah svého nákupního košíku. Po definitivním stanovení množství, obsah nákupního košíku se automaticky aktualizuje. Pokud se tak nestane, Uživatel má kliknout na ikonu aktualizace.

Uživatel si vybere způsob dodání a vyplacení zboží, které jsou následující:

 

Platební podmínky

Naše firma si vyhrazuje právo na to, aby v závislosti na velikosti objednávky požadovala zálohu od objednatele. O její výši informujeme Vás před potvrzením objednávky.

Pokud při zaslání objednávky jste si vybrali možnost dodání zboží domů, platit je nutní:

• převodem předem (Prosím Vás, při realizaci převodu do kolonky poznámka vždy napište pořadové číslo objednávky! Objednané zboží předáme kurýrní službě po připsání protihodnoty zboží na náš bankovní účet.)

• Platba osobne u kurýra

• PayPal - Prostřednictvím PayPal online platby (K provedení operace je nutné, aby zákazník měl zaregistrovaný PayPal účet)

Způsoby převzetí objednaného zboží

Objednávky doručujeme pomoci zásilkových služeb GLS, DPD a Trans-O-Flex, pracovní dny mezi 8-17 hodině.
Den před doručením, Vám kurýrní služba pošle předběžný e-mail. V případě neúspěšného doručení, o dalším postupu se dohodnete telefonicky.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je 7 dní. Pokud se předpokládá, že dodací lhůta bude delší, než 7 dní, po obdržení objednávky Vás informujeme o tom telefonicky nebo e-mailem. Pokud Vám pozdější termín dodání nevyhovuje, Vaši objednávku můžeme změnit nebo zrušit.

 

Dopravní

Hodnota objednávky

Brutto poplatek za odvoz:

 

Hodnota objednávky Brutto poplatok za odvoz
- 140 Kč


Pokud objednávku umíme doručit jen v několika částech, naše firma převezme přebytečné dopravní náklady.

Pokud v našem internetovém obchodě u výrobcích nebo cenách se vyskytne chyba nebo porucha, vyhrazujeme si právo na korekci. V takovém případě, po zjištění vady, respektive po jejím korekci ihned informujeme zákazníka o nových údajích. Zákazník následně může ještě jednou potvrdit objednávku, nebo jakákoliv strana může odstoupit od smlouvy.

Celková cena k úhradě na základě souhrnu objednávky a potvrzujícího dopisu, zahrnuje v sobě všechny náklady. Fakturu a informace o právu odstoupení od smlouvy obsahuje balíček, ve kterém je zboží dodáno. Uživatel je povinen při přebírání zásilky, před kurýrem prozkoumat balík, a pokud zjistí případné poškození balíku nebo zboží, je povinen žádat sepsání zápisu av případě poškození balík není povinen převzít. Dodatečné reklamace, bez zápisu Provozovatel služby neuznává! Doručování balíků se uskuteční v pracovních dnech, v období mezi 8:00 a 17:00 hodinou.

 

Po zadání údajů může Uživatel odeslat svou objednávku kliknutím na tlačítko "Pokladna". Předtím si může ještě jednou zkontrolovat svou objednávku, respektive poslat se svou objednávkou i poznámky.

Oprava chyb při zadávání údajů: Uživatel před ukončením objednávacího procesu v každém případě umí udělat krok dozadu do předchozí fáze, kde umí opravit zadané údaje.

Uživatel po odeslání objednávky obdrží e-mailem potvrzení o obdržení objednávky. Pokud toto potvrzení, v závislosti na povaze služby v přiměřené lhůtě, nejpozději však do 48 hodin od odeslání objednávky Uživatel neobdrží, Uživatele dále nezavazuje ani závazná nabídka ani smluvní závazky. Objednávku a její potvrzení tehdy je možné považovat za doručenou Provozovateli služby, respektive Uživateli, když objednávka, respektive potvrzení se stane přístupným pro něj. Provozovatel služby nenese odpovědnost za nedoručení potvrzení v případě, že Uživatel proto neobdrží včas potvrzení, neboť při registraci zadal neplatnou e-mailovou adresu, nebo kvůli přeplnění svého e-mailového účtu neví přijímat nové zprávy.

 

Zpracování objednávek a jejich plnění

Objednávky jsou vyřizovány během pracovní doby. K odeslání objednávek je možnost i mimo pracovní dobu, která je určena ke zpracování objednávek. Pokud objednávku obdržíme po skončení pracovní doby, bude zpracována v následující pracovní den. Servis zákazníkům provozovatele služby, v každém případě potvrdí elektronickou cestou, kdy umí plnit objednávku.

Pokud Provozovatel služby své smluvní závazky nesplní, protože ve smlouvě specifikován výrobek nemá k dispozici, je povinen o tom neprodleně informovat Uživatele. Uživatelům zaplacenou částku musí neprodleně vrátit, ale nejpozději do třicátých dní. Plnění tohoto závazku neosvobozuje Provozovatele služby od ostatních následků porušení smlouvy.

Provozovatel služby nezodpovídá za případné - bez předchozího avizovaný vyskytnuvší - změny v technických popisech a manuálech, které nastaly kvůli dodavateli zboží nebo důvodem, které neumí ovlivnit. Provozovatel služby si vyhrazuje právo z části nebo zcela odmítnout potvrzené objednávky. Částečné plnění objednávky se může uskutečnit výhradně po dohodě s Uživatelům!

 

Právo na odstoupení od smlouvy

Ve smyslu nařízení vlády o smlouvách uzavřených mezi nepřítomnými partnery, číslo 17/1999. (II.5.), A nařízení Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, Uživatelem do 14 dnů po doručení objednaného produktu, bez udání důvodu může odstoupit od smlouvy a může poslat zpět objednaný produkt. V případě zanedbání povinnosti poskytnutí této informace, Uživatel má právo na odstoupení od smlouvy po dobu 1 roku.

V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy, kromě nákladů navrácení výrobku, Uživatele jiné náklady nezatěžují. Provozovatel služby však může požadovat náhradu za škody způsobené neúčelové použitím zboží.

Uživatel nemá právo na odstoupení od smlouvy, pokud jde o výrobek, který se váže osobě Uživateli, byl vyroben na základě pokynů Uživatele nebo na jeho vyslovenou žádost.

Provozovatel služby po vrácení výrobku, ve smyslu výše uvedených předpisů neprodleně, ale nejpozději do 14 dnů vrátí vyplacenou protihodnotu výrobku Uživateli.

Uživatel po oznámení Provozovateli služby, že odstoupí od smlouvy, je povinen bez zbytečných prodlev, ale nejpozději do 14 dnů zaslat zboží zpět Provozovateli služby nebo předat zboží na adrese Provozovatele služby.

Uživatel tehdy dodrží tuto lhůtu, jestliže před uplynutím 14 denního termínu vrátí zboží Provozovateli služby.

Výlučně tehdy je možné brát na zodpovědnost Uživatele kvůli snížení hodnoty zboží, pokud dojde ke snížení hodnoty kvůli takovému zacházení se zbožím, které neodpovídalo povaze, vlastnostem a fungování zboží.

Provozovatel služby do té doby může zadržet vrácení protihodnoty zboží (ů), dokud své zboží nedostal zpět, nebo dokud Uživatel nepředložil důkazy ohledně toho, že je poslal zpět: z těchto dvou termínů se přihlédne na dřívější termín.

 

Pokud si Uživatel přeje uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, může to oznámit písemně, na některých kontaktech Provozovatele služby (byť pomocí přiloženého formuláře), nebo telefonicky. V případě písemného oznámení poštou, se přihlédne k datum odeslání, v případě telefonického oznámení se přihlédne na dobu telefonického hovoru. V případě písemného oznámení poštou Provozovatel služby uzná jen oznámení, které byly odeslány doporučeně. Uživatel může objednané zboží vrátit Provozovateli služby poštovní cestou nebo pomocí kurýrní služby.

Uživatel prioritně má dávat pozor na účelové používání výrobku, protože náhrada škod, které vyplývají z neúčelového užívání, zatěžují Uživatele! Po vrácení výrobku, Provozovatel služby do 14 dnů převede zpět kupní cenu spolu s dopravním, na bankovní účet Uživatele.

Nařízení vlády o smlouvách uzavřených mezi nepřítomnými partnery, číslo 17/1999. (II.5.).

Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2011/83/EU, v platném znění je k dispozici zde.

Uživatel může vyhledat Provozovatele služby is jinými stížnostmi, na kontaktech, které jsou k dispozici v těchto předpisech.

 

Záruka

Provozovatel služby poskytne záruku na všechny produkty, na dobu 12 měsíců od předání zboží, s výjimkou případů, pokud výrobce stanovil delší záruční dobu. V takovém případě platí delší záruční doba. Faktura slouží i jako záruční list, záruční list zvlášť se nevydává.

Pro uplatnění záručního práva Objednatel je oprávněn od data plnění po celou dobu dvouleté promlčecí lhůty. Pokud Objednatel neumí uplatnit svůj nárok z omluvitelného důvodu, hlavně když kvůli povaze chyby nebo charakteru věci ve výše uvedené lhůtě nebylo možné zjistit, termínem uplatnění záručního práva jsou tři roky, která běží ode dne plnění.

Chyby, které se vyskytly během záruční doby a vztahuje se na ně záruka, Provozovatel služby musí bezplatně opravit, vyměnit nebo opět zajistit. Pokud Objednatel zjistí takové chyby, je povinen neprodleně písemně vyrozumět Provozovatele služby o svých nárocích uplatnění záruky, respektive garance.

Na uplatnění záruky Objednatel je povinen předložit fakturu, kterou obdržel od Provozovatele služby. V případě nároku na záruční plnění Objednatel nejprve může požadovat opravu, respektive výměnu, až pak je nárok na snížení ceny, respektive na odstoupení od smlouvy. V případě oznámení reklamace do 2 měsíců od zjištění chyby lze považovat reklamaci za vykázanou v záruční době. Za škody, vzniklé z opožděného nahlášení odpovídá Objednatel. V případě produktů, které byly objednány za akciových podmínek Objednatel je oprávněn požadovat výměnu výrobku s přihlédnutím k původní podmínky (snížená akciová cena).

Záruka nezahrnuje ty škody, které vznikly běžným opotřebením výrobku, dále ty škody, které vznikly z nesprávného nebo z nedbalé užívání po přechodu rizika, respektive z jiného, ​​neúčelového použití výrobků, nebo působily tím poranění.

 

Různá ustanovení

Provozovatel služby je oprávněn k plnění svých závazků využít služeb třetí strany. Provozovatel služby je plně odpovědný za protiprávní jednání třetí strany, tak, jako kdyby on sám jednal protiprávně.

Pokud leckterá část těchto Předpisů se stane neplatnou, protiprávní nebo nevynutitelné, to nebude mít vliv na platnost, zákonnost a použitelnost zbývajících částí.

Pokud Provozovatel služby na základě Předpisů svá práva neprovádí, takové počínání nelze považovat o zřeknutí se daného práva. Zřeknutí se jakéhokoli práva je platné pouze v případě výslovného písemného prohlášení o zřeknutí se práv. To, že Provozovatel služby jednou se nedrží striktně k nějaké podstatné podmínce nebo ustanovení Předpisů, neznamená, že se vzdává toho, aby v budoucnu trval na přísném dodržení dané podmínky nebo ustanovení.

Provozovatel služby a Uživatelem své sporné otázky se snaží urovnat smírnou cestou.

 

Vyřizování stížností

Cílem našeho internetového obchodního domu je, abychom všechny objednávky vybavili ve výborné kvalitě, na celkovou spokojenost Objednatele. Pokud Uživatel přece má nějakou stížnost v souvislosti se smlouvou nebo jejím plněním, svou stížnost může oznámit na výše uvedené e-mailové adrese nebo poštou.

Provozovatel služby ústní stížnost okamžitě vyšetří a podle potřeby napraví. Nesouhlasí-li zákazník s vyřizováním stížnosti, Provozovatel služby o stížnosti ao stanovisku zákazníka neprodleně sepíše zápis, a jednu kopii z ní odevzdá zákazníkovi. Pokud okamžité vyšetření stížnosti není možné, Provozovatel služby o stížnosti sepíše zápis, a jednu kopii zápisu odevzdá zákazníkovi.

Na písemnou stížnost náš internetový obchodní dům písemně odpoví do 30 dnů. Odmítnutí stížnosti odůvodní. Kopii odpovědi archivuje po dobu 3 let, a na výzvu kontrolních orgánů ji předloží.

 

Budapest, 02.05.2016